Tuesday, December 2, 2014

სილაბუსი, თემატურ - კალენდარული გეგმა

  N

კომპონენტები

           ს ი ლ ა ბ უ ს ი
  1.
მასწავლებლის სახელი/გვატი
T-ნომერი
 ნონა ცაავა
577-95-34-21
  2.
სასწავლო კურსი
ქართული ენა და ლიტერატურა
  3.
კლასი
                           VI
  4.
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა

  5.
სასწავლო კურსის სტატუსი
ეროვნული სასწავლო გეგმის ძირითადი სავალდებულო საგანი


 6.


სასწავლო კურსის აღწერა


მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა სახის ტექსტების მოსმენა და აღქმა, ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება. კითხვის, წერის სტრატეგიების დაუფლება. გამომსახველობითი ხერხების ამოცნობა და მათი ეფექტურობის შეფასება.
 
   7.

კურსის მიზანი
განუვითარდეს მოზარდს წერა, კითხვის მოსმენის, საუბრის, აზრის ლოგიკურად და თანმიმდევრულად გამოთქმისა და სხვადასხვა დანიშნულებითი ტექსტის შექმნის უნარი.


   8.


კუსრის ამოცანა
1.     კალიგრაფიული კულტურის გამომუშავება
2.     ლექსიკური მარაგის შევსება-გამდიდრება~
3.     ტექსტის ანალიზის უნარის განვითარება
4.     საგანმანათლებო მიზნისთვის სხვადასხვა რესურსის ( ლექსიკონი, ბიბლიოთეკა, ინტერნეტით ) სარგებლობა.


  9.

სასწავლო საგნის აუცილებელი და საბაზისო კომპონენტები
ზეპირმეტყველება, მოსმენა. კითხვა და წერა
ა) ინფორმაციის გაგება, ანალიზი და შეფასება
ბ) ენის კომუნიკაციური ასპექტები
გ) მხატვრული ტექსტის გაგება და თვითგამოხატვა
 10.
ორგანიზაციის ტიპები
ინდივიდუალური, წყვილური , ჯგუფური, ტრიალები, მთლიანი კლასი.
 11.
გაკვეთილის ტიპები
სემინარული, ლექციური, პროექტი, გასვლითი, სამოდელო, საკონფერენციო.
 12.
სასწავლო მეთოდები
ევრისტული (აღმოჩენითი), ინტერაქტიული (ჯგუფში წყვილებში), კეთებით სწავლება.



13.



სწავლების შედეგები
გამოუმუშავდებათ:
ინფორმავიის მოძიების, დახარისხების ანალიზის და შეფასების უნარ-ჩვევები.
განუვითარდებათ:
წერის, კითხვის, მოსმენის, საუბრის, აზრის ლოგიკურად გამოთქმისა და სხვადასხვა დანიშნულებით ტექსტის შექმნის უნარი.
გამოუმუშავდებათ:
ტექსტის შედგენა, შეთხზვის და პრეზენტაციის უნარ-ჩვევები.

14.

შეფასების სისტემა_ფორმა
მიმდინარე შეფასება: განმავითარებელი და განმსაზღვრელი.
შემაჯემებელი შეფასება: განმავითარებელი (რჩევები და რეკომენდაციები წერილობით)
განმსაზღვრელი _10 ბალიანი სისტემით.


15.

დამატებითი რესურსები
ა) ადამიანური_მასწავლებლები, მოსწავლეები, მშობლები, დირექცია.
ბ) ტექნიკური საშუალებები _კომპიუტერი, პროექტორი.
გ) ხელმძღვანელი, დამხმარე ლიტერატურა







            თემატიკური_კალენდარული გეგმა












     თემა
საათების რაოდენობა
ჩატარების თარიღი
შენიშვნა
1.



2.


3.

4.


5.
6.
7.



8.

9.
10.


11.
12.
13.


14
15.
16.
17.


18.


19.
20.
21.






22.

23.
24.
25.
26.

27.
28.
29.
30.

31.
32.



33.


34.

35.
36.

37.

38.

39.

40.
41.
I თავი
ამეტყველებული ბუნება
ა)   ფაჟა-ფშაველა         „ქუჩა“ I   
ბ)                                    „ქუჩა“ II
გ)   ტექსტის გააზრება სავარჯიშოები, დამოუკიდებელი სამუშაო.
მხატვრული ხერხები
ა) ეპითეტი, შედარება
ბ) გაპიროვნება იდიომები
სამეტყველო ბგერა
ა) ხმოვანი და თანხმოვანი ბგერები
ბ)მჟღერი და ყრუ ბგერები
რევაზ ივანიშვილი.
ა) „ნეკერჩხლის ჭითელი ფოთოლი“
ბ) ტექსტის გააზრება
საკონტროლო  წერა
ანა კალანდაძე „თუთა“
ფონეტიკური მოვლენები
ა)კუმშვა, კვეცა
ბ)დამოუკიდებელი სავარჯიშოები.
გ)ცნობები ქართული ენის ფონეტიკიდან.
შემაჯამებელი გაკვეთილი
-         II  და მე ვიგონებ ...
გალაქტიონ ტაბიძე
ა) წამყვე ბეთანიისაკენ
ნოდარ დუმბაძე
ა) „ხაზარულა“    I ნაწილი
ბ) „ხაზარულა“   II ნაწილი
გ) „ხაზარულა“
  III ნაწილი
კნინობით-ალერსობითი სახ.
ლიტ. თეორია-მოთხრობა
გიორგი ლეონიძე
ა) “ჩვენი ჭერამი“    I  თავი
ბ)  „ჩვენი ჭერამი“  II  თავი
გ) “ჩვენი ჭერამი“
   III  თავი
რას შეისწავლის გრამატიკა?
საკონტროლო წერა
ალ. ყაზბეგი ბიოგრაფია
ა) ნამწყესარის მოგონებანი
ბ) წაკითხულის გააზრება
ლადო ასათიანი
ა) „ბარდნალა“
ლექსის ანალიზი
ლექსიკოლოგია:
ა) ლექსიკონის დანიშნულება
ბ) სიტყვისი პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობა
შემაჯამებელი ტესტური სამუშაო
III თავი
 სიბრძნე სიცრუისა
სულხან-საბა ორბელიანი_
ა) ბიოგრაფია
ბ) მთიელი და კაკლის ხე
გ) მრავალმნიშვნელოვანი სიტყვები
დ) აქლემი და ვირი
ე) მეფე და ავსიტყვა
სინონიმები
სავარჯიშოები
„უსამართლო შირვანშაფი“
ლიტ. თეორია ა)იგავ_არაკი
შემაჯამებელი სამუშაო
IV  თავი
ლეგენდებში  შემონახული წარსული
სპარსი ისტორიკოსის ჩანაწერები
ბახტრიონის აღება
ვაჟა ფშაველას „ბახტრიონი“
აკ. წერეთლის „ბახტრიონის აღება
წარმოდგენიდი ნაწარმოების შედარება
მეტყველების ნაწილი
ა) არსებითი სახელი
ბ) პრაქტიკული სამუშაო
გ) მოქმედების აღმნიშვნელი სახელები
ლეგენდა ბაზალეთის ტბის შესახებ
ილია ჭავჭავაძის „ბაზალეთის ტბა“
თქმულება.
1.      სოფელი გლოღა
2.      მოდინახე
საკონტროლო წერა
არსებითი სახელი და თანდებული
გავრცელებული გაუვრცელებელი ფორმები
მიცემითი ბრუნვის თანდებულები
ლიტ.თეორია ფაქტი, ვარაუდი, თვალსაზრისი

„ოქროს კომპასი“
შემაჯამებელი ტესტური სამუშაო




       
          1
          1

          1


         1
         1

         1
   
         1

         1

         1
         1
         1

       
        1

        1 

        1


       1

       2
       2
       2
       1 
       1

        1
        1
        1
        1
        1
        1
        2
        1

        2
        1

        1
        1
      

        1


        1
        1
        1

        1
        1
        1                                                                                                                                                                                                                      
        1

        1
        1
        1
            
       

        1
        1
        1
        1
  

        1

        1
        1
        1

        1

         2
       
      
        1
        1
        1
        1
   
        1

        1
 
        1


       1
       1












                                                                                                                                                                              

  
    15.09
    16.09

    17.09


   18.09
   19.09

   22.09

   23.09

   24.09

   25.09
   26.09
   29.09


   30.09
 
    01.10

    02.10


    03.10

6.10/7.10
8.10/9.10
10.10/13.10
       15.10
       16.10

   17.10
   20.10
   21.10
   22.10
   23.10
   24.10
27.10/28.10
   29.10

30.10/31.10
     3.11

    4.11
    5.11


    6.11


    7.11
    10.11
    11.11

    12.11
    13.11
    14.11
    17.11

   18.11
   19.11
   20.11



   21.11
   24.11
   25.11
   26.11


    27.11

    28.11
      1.12
     2.12

     3.12

5.12/8.12


       9.12
      10.12
      11.12
      15.12

     16.12

     17.12

     18.12


     19.12
     22.12


No comments:

Post a Comment