gakveTilis
gegma
gakveTilis Tema
|
,,sparsi istorikosis
Canaweri”
|
saswavlo safexuri
|
me- 6 klasi
|
sagani
|
qarTuli ena da
literatura
|
moswavleTa profili
|
15
moswavle
|
gakveTilis mniSvneloba
da aqtualoba
|
istoriul teqstebSi
Semonaxuli warsulis gacnoba.
XVII სა-
კუნის მეორე ნახევრის საქართველოს, კერძოდ
1659 წლის კახეთის
აჯანყების მონაწილე ისტორიული
გმირების გაცნობა და მათზე დამატებითი
ინფორმაციების მოპოვება
|
mizani
|
ტექსტზე მუშაობა, შინაარსის
გაგება, ტექსტის პერეფრაზირება, კითხვაზე
პასუხის გაცემისა და ტექსტის გააზრების
უნარ - ჩვევების გა-
მომუშავება
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით
მისაღწევი შედეგები
და ინდიკატორები
|
ქართ.VI.6.
მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს
მსმენელს ტექსტი.
გაიაზრებს ტექსტის შინაარს.
ქართ. VI.13
მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
სტრატეგიის მიზნობრივად გბამოყენება.
აკეთებს ჩანაწერებს, კომენტარებს
უკეთებს ტექსტის ცალკეულ ნაწილებს.
გამოკვეთს მთავარ ინფორმაციას
და გადმოცემს მას საკუთარი სიტყვებით.
მეტყველების პროცესში თავისუფლად
გადმოსცემს სხვის ნათქვამს
პარაფრაზის გამოყენებით.
|
winare codna
|
აკაკი წერეთლის ,, ბაში-აჩუკი“,
ხალხური ,, ბახტრიონის
აღება“
|
გაკვეთილის აღწერა
|
აქტივობა 1. ასოციაციური რუკა
3 წთ.
ვწერ დაფაზე -1659 წელი და ვეკითხები:
გაიხსენეთ ისტორიიდან რა მოხდა ამ წელს
საქართველოში. რომელი საუკუნეა?
გაიხსენეთ იმდროინდელი
საქართველოს პოლიტიკური მდგომარეობა?
აქტივობა 2. ჩუმი კითხვა
7-8 წთ. ვთხოვ მოსწავლეებს დამოუკიდებლად წაიკითხოს ტექსტი,
გამოიყენონ ,, ნიშანთა სისტემა“
და ფანქრით მოინიშნონ: 1. გაუგებარი ადგილები
და სიტყვები.
2. ის ისტორიული
ფაქტები, რაც იციან
აქტივობა 3. კითხვა-პასუხი 15წთ. ვსვამ
კითხვებს ტექსტის გასაასრებლად.(თანდართულია სახელმძღვანელოს).
აქტივობა IV 13წთ. ტექსტის უკეთ გააზრებისთვის ერთ-ერთ
მოსწავლეს
წავაკითხებ ტექსტის მეორე აბზაცს
და შმდეგ კი ვთხოვ კლასს, დაწერონ ამ აბზაცის პერიფრაზი. დავავალებ
ხაზგასმული სიტყვები შეცვალონ
აქტივობა V .
საშინაო დავალება: 2წთ
ტექსტში ნახსენებ ისტორიულ
პირებზე მოიძიონ ინფორმაცია
|
Sefasebis saganmanaTleblo
procedurebi
|
განმავითარებელი, განმსაზღვრელი-
რუბრიკებით
|
resursebi
|
სახელმძღვანელო ნინო გორდელაძე,
მე-6 კლასის მოსწავლის
საკითხავი
წიგნი. ინფორმაციის მოსაპოვებელი წყაროები.ბიბლიოთეკა, ინტერნეტი.
|
მეთოდები
|
,,კომენტირებული კითხვა“. ,,ურთიერთსწავლება“
|
მასწავლებლის ნააზრევი
|
თემა მნიშვნელოვანი აღმოჩნდა
მოსწავლეებისთვის, ისინი ინტერესით
მოეკიდნენ დასამუშავებელ საკითხებს. დააკვირდნენ, შეადარეს და გაანალიზეს თუ როგორ შეიძლება
ისტორიული ფაქტის ლეგენდად ქცევა
მხატვრულ ლიტერატურაში ასახვა.
გამოყენებული მეთოდი საინტერესო
აღმოჩნდა
|
კითხვის და მეტყველების
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
5 -6
|
7 -8
|
9-10
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ
წესებს, უჭირს გამართული კითხვა.
|
გამართულად მეტყველებს, იყენებს
ელემენტარულ წესებს,
კითხულობს გამართულად, მაგრამ უჭირს
შინაარსის გადმოცემა
|
მეტყველებს და კითხუ-
ლობს გამართულად, ში-
ნაარს გადმოცემს გასაგებად, აკეთებს
კომენტარს.
|
სათქმელის ნათლად და
ლოგიკურად გადმოცემა
|
უჭირს სათქმელის ნათლად
და გასაგებად
გადმოცემა
|
სათქმელს ნათლად და
გასაგებად გადმოგვცემს,
პასუხობს კითხვებს, მა-
გრამ უჭირს დასკვნების
გამოტანა
|
სათქმელს ნათლად და
მკაფიოდ გადმოგვცემს,
ძუსტად და სწორად პა-
სუხობს კითხვებს. აკეთებს დასკვნებს
|
No comments:
Post a Comment